نامداران آسیایی چه عملکردی از خود نشان داده اند؟
ASTAN

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی «شفاف» در حال حاضر 5 مربی نامدار فوتبال جهان در قاره آسیا مشغول به کار هستند که از بین این 5 نفر كرش پرتغالي در تيم ملي ايران و زاكروني ايتاليايي در تيم ملي ژاپن بهترین نتایج دو هفته ابتدایی این مسابقات را کسب کرده اند.

حضور كرش پرتغالي در تيم ملي ايران، زاكروني ايتاليايي در تيم ملي ژاپن، كاماچو اسپانيايي در تيم ملي چين، زيكو برزيلي در تيم ملي عراق و رايكارد هلندي در تيم ملي عربستان نگاه‌هاي زيادي را به آسيا جلب كرده است چرا كه خيلي‌ها منتظرند تا ببينند اين مربيان مطرح در قاره آسيا چگونه نتيجه مي‌گيرند. به همين بهانه در پايان دور دوم رقابت‌هاي مقدماتي سراغ عملكرد اين مربيان رفتيم و مروري داشتيم بر نتايجي كه آنها در دو بازي اول خود گرفته‌اند.




در ميان اين مربيان، كرش پرتغالي و زاكروني ايتاليايي با تيم‌هاي ملي ايران و ژاپن بهترين نتايج را گرفته‌ا‌ند. كرش با ايران و زاكروني با ژاپن يك پيروزي و يك تساوي كسب كرده‌اند و از هر بازي به صورت ميانگين 2 امتياز گرفته‌اند. اين دو مربي از همين ابتدا تيم‌هايشان را به صدر جدول گروه‌هايشان رسانده‌اند و نشان داده‌اند شانس‌هاي اول صعود به مرحله بعد هستند.

بعد از كرش و زاكروني، كاماچو با چين و زيكو با عراق عملكردي مشابه داشته‌اند. اين دو مربي با تيم هايشان از دو بازي يك پيروزي و يك شكست داشته‌اند و از هر بازي به صورت ميانگين 5/1 امتياز گرفته‌اند. جالب اينكه دو مربي سرشناس در اين مرحله در يك گروه قرار گرفته‌اند و از همين ابتدا رقابت بسيار سختي با يكديگر دارند.

فرانك رايكارد هلندي هم كه سابقه قهرماني اروپا را با بارسلونا در كارنامه دارد، در ميان اين مربيان سرشناس ضعيف‌ترين عملكرد را داشته و از دو بازي تنها يك تساوي كسب كرده است. رايكارد كه بعد از ناكامي‌هاي اخير فوتبال عربستان به تيم ملي اين كشور آمده تا دوباره اين تيم را ا حيا كند حالا نتايج ضعيفي كسب كرده و در آستانه اخراج قرار گرفته است. هيچ بعيد نيست كه رايكارد هلندي دومين مربي اخراجي رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني در منطقه آسيا باشد.

بنابراین گزارش تیم ملی فوتبال کشورمان که برای رسیدن به مسابقات فوتبال جام جهانی 2014 تلاش می کند در صورتی که روند موفقیت آمیز خود را با سرمربی پرتغالی ادامه دهد می تواند به حضور در مسابقات جهانی برزیل امیدوار باشد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درآستان جانان و آدرس astan.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان